DECEMBER DECEMBER!

2011-12-02 @ 20:13:36
vad är detta? jag är helt lost! okej, det är 2a december, det känns som att detta är tillfället då man ska lägga upp en otroligt vintrig bild med snö och hela altet! men nej, då självklart har inte snön kommit än, suck.
Och bara för att vara speciell nu när alla kommer med sina vintriga bilder så gör jag tvärt om och lägger upp en sommarbild, jag saknar sommaren!
sommar in my heart! men nu ska vi inte vara sånna, det är ett halvår kvar (omg) innan sommaren kommer igen... men snart är julen här, mysigaste tiden på året! KÄÄRLEEEK!
känner att detta blir ett väldigt annorlunda inlägg men bom bom bom, snart kommer allt bli normalt, om jag någonsin blir normal dvs... aja ska sluta tjata nu, haha!

CIAAOOOO!♥

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, kan du kolla i fall mitt typsnitt i rubriken ser ut som det ska på din data? Du ser hur det ska se ut i inlägget: ny design :)

2011-12-04 @ 20:04:54
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: elin

sv: bajs, men vad är det för typsnitt då? times new roman? :)

2011-12-05 @ 19:38:48
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback