GÖTEBORG in my (L)

2011-01-08 @ 18:21:46
hähähäää
var i göteborg och shoppade idag! :D mamma, pappa och oscar släppte av mig och Elin i stan medans dom själva åkte vidare till IKEA. Det tog typ en halvtimma att hitta den affären vi var ute efter mest (a) duktigt eller hur? ;)
Men iaf vi shoppade lite och så åt vi och shoppade lite mer. hahha ni skulle sett oss på mc donalds, vi typ skratta åt allt, eller iaf jag :D Elin var shakespear och körde att vara eller inte var det är frågan med sin cola och jag fick på nåt sätt en hudtröja och så var ju tavlan vi hade jämte oss vääldigt rolig ;)
Lite senare när dom var klara på IKEA kom dom o hämta oss o vi åkte hem. Det som följde med hem var tre supersöta blusar och ett par ljusa jeans ;)
blusarna är från Chelsea, en greeeeaaaat affär, supersöta blusar har dom! och jeansen är från Gina Tricot, älskar just domma jeansen, har sånna fast svarta redan ;)

Riktigt skön dag har det varit förutom att det typ regnat hela tiden så det droppade vatten i hela antisktet men annars så (y)

Morgondagen kommer oxå spenderas med Ela Pela så jag ska ta lite awsome bilder på henne för hon tvinga rmig byta ut bilden på henne headern D: Aja det kommer bli jättefint iaf så vi hörs imorn, pussssssss :D<3

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, blev genomskinligt på mig med när jag skulle ta ;o <3

2011-01-08 @ 18:48:21
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: elin

sv: Hahah jo det blir det :/, prövade dom i ljuset och då syntes det igenom x]

2011-01-08 @ 21:41:25
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: katta

sv; aa elr hur !:O<3

2011-01-08 @ 22:46:53
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: Kul att du är med i Dagens länk på min blogg! :D Dagens länk avslutas på måndag, så det är bara att du spammar på ;)



va göru? :D

2011-01-08 @ 23:25:42
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du säga vad blusarna kostade? :) är det inte ganska dyrt på chelsea?

2011-01-10 @ 11:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback