Spanien väntar!

2012-01-09 @ 22:13:47
Hellooo, drar till spaninen på fredag. Tror inte jag kommer blogga så mycket innan det och sen är det ingen bloggning under en vecka, kanske inte så stor skillnad mot i vanliga fall men då vet ni iallafall. När jag kommit hem kommer det antagligen att komma många bilder och videos här. Vet ni vad som är coolt? jag har köpt ett over board undervattensfodral till min iphone så kommer även komma undervattensbilder, HUR COOLT? jag är helt såld, kommer använda det hela tiden, hihih.

trist att jag inte har nån bild som jag kan lägga in i detta sammanhanget men som jag skrev nyss, det kommer bilder sen, vänta bara!

Men det var väl ingenting mer jag hade att säga just nu, ska försöka förbättre mig med bloggningen men kan tyvärr inte lova något. Funderar på att starta upp en ny blogg, en som är lite vardag och foto osv, får se hur jag gör. Tills nästa gång jag bloggar, ha det bäst, puss och kram!

Till er som faktiskt stannar kvar trots min dåliga bloggning, ni är underbara, just sayin'.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefin blogg!



Jag har just nu en liten frågestund, kika gärna in o lämna en liten fråga eller så <3



http://rybeerghh.blogg.se

2012-01-11 @ 16:37:03
URL: http://rybeerghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback