Varbergiiissh!

2011-07-27 @ 21:23:21
Som sagt har jag varit i varberg med min sköna Becca! vi har badat, solat, kollat på både solnedgång och soluppgång, riktigt mysigt, vi åkte till ullared över en dag (det jag köpt lägger jag upp nån annan dag), träffade Sandra och massa mer, inte så jättemånga bilder som togs men här får ni lite av hur det såg ut.
bara för att jag älskar denna bilden när Becca pratar med sin brorsa.... haha snyggiiiiing!

det är då Beccas lillebror när han tog surflektioner, lite kul o kolla på faktiskt. Alla trillade hela tiden, hehe!




HÄÄÄRLIGA dagar må jag säga.
ska ta en dusch sen kommer resten av inläggen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha ÄLSKA bilden på Becca! ;D

Fast den näst sista är ju för gullig ;)

2011-07-28 @ 12:09:49
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: sandra

FIIIIIIIIIIIIIINT EMMA, FIIIIINT

2011-07-28 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback