det kommer nytt!

2011-10-22 @ 15:57:26
känns som att alla mina bilder är slut nu, jag vet att dom inte är det men orkar inte rota bland alla gamla bilder och ladda upp utan jag gillar när det är nya grejer!
men ja, det nya börjar ta slut nu, hehe. Men imorgon ska jag och Anna dra iväg och ha en kanske inte så förutsägbar fotografering och jag är dundertaggad inför detta! vad det blir, jo det får ni först se imorn eller t o m på måndag. Jag är så otroligt taggad och jag hoppas verkligen bilderna blir som jag tänkt mig, eller iallafall bra/bättre än jag tänkt mig.
Jag tänkte bara säga detta till er så ni har nåt att se fram emot från allt detta som känns gammalt nu.

hippohej, det var allt för mig!

fotograf Anna

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Hejsan, allt bra? ^^

2011-10-22 @ 18:21:59
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

sv: för någon jävla gång måste jag ju lyckas bli bra på bild

2011-11-09 @ 18:34:58
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback