Anna den fina!

2011-09-18 @ 09:58:39
Bild från igår!

moa:
hej, kan du inte lägga in lite bilder typ "behind the scenes" :p det vore roligt att se hur ni gjorde osv... och sen lite bilder på andra människor än dig, du är jättevacker

Svar:
Ville börja med att säga tack. Sen så är det självklart att jag ska ladda upp mer bilder på mina kompisar, om man kollar längre bak i arkivet så är det mer bilder på dom än mig, det är den senaste tiden det blivit mer på mig just för jag har fått en personlig fotograf, haha nej men jag och Anna har börjat fota mer och mer tillsammans och det blir mycket bilder på mej (hehe) men ja, efter denna veckan kommer nog bara bilder på mina kompisar så håll ögonen öppna! Vi försökte även ta lite behind the scenes bilder igår men lite svårt när man är två personer med en kamera? Men jag ska försöka fixa lite mer sånt;)

(och nej jag la inte upp denna bilden just för kommentaren utan jag hade sen igår tänkt ladda upp den på bloggen, jag menar - hur fin är inte kvinnan? mer bilder från fotograferingen kommer komma allt eftersom, när jag kommit hem igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback