BIG NEWS...

2011-09-12 @ 21:14:23
... JAG SKA SKAFFA HUND!
eller asså lite smått fel mening att säga att jag ska skaffa hund, det låter som om det inte kommer bli en hund förens flera veckor. Men samtidigt kan jag inte säga att jag har skaffat hund, den gamla ägaren lämnar över hunden på onsdag eftermiddag så direkt efter att de varit på besök idag så stack jag och mamsen iväg till djuraffären och köpte lite grejer som kan behövas!
Åh vad jag är glad, har velat ha hund i några år nu och ÄNTLIGEN!! jag kan inte sluta le, kommer säkert inte kunna sova heller, haha soo excited! (hoppas det funkar mellan henne och katten...)
Som ni kanske förstår kommer lilla Leya som hon heter att vara min lilla super modell så självklart kommer ni få se henne massor här i bloggen!
Eftersom jag hatar bildlösa inlägg så får ni en mobilbild från idag, en liten tjuvtitt på min sötnos.
inte världens bästa bild eftersom hon vägrade stå still men det får duga sålänge!
HAPPYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!:D

Kommentarer
Postat av: elin

höhöhöhö, vilken söt krullig sak :w

2011-09-13 @ 19:15:02
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback