Bloggen läggs ner

2012-01-27 @ 22:41:52
Hej. Ja, jag har tråkiga nyheter. Jag kommer lägga ner denna bloggen. Jag har inte blogglust, och framförallt så har jag noll fotoinspiration nu förtiden, jättesvårt nu på vintern när allt är vitt ena sekunden och andra sekunden är allt mörkt, förstår ni vad jag menar? Iallafall, jag tycker att det är jättetråkigt att jag lägger ner nu när jag nästan haft bloggen i 2 år, nog mitt rekord på blogglängd ändå. Under denna tiden har jag nått besöksrekord så höga som 200 medans jag andra dagar varit nere på kanske 10 pers, eller under första månaderna med bloggen så vad det kanske bara 5 pers osv. Det har vart en otrolig resa och jag kommer att ha kvar själva bloggen, just för att kunna kolla tillbaka på gamla bilder och se gamla minnen osv, se hur jag hade det då. Haha, när jag skriver detta blir jag värsta deprimerad, kom igen liksom? det är bara en blogg. Men ja, ni förstår kanske hur jag tänker?
Hur som haver, detta blir antagligen mitt sista inlägg här på fotoavemma så jag tänkte bara säga hejdå och stort tack till alla som följt min blogg, som kommenterat mina inlägg osv, jag uppskattar allt, en liten snäll kommentar har kunnat göra mina dåliga dagar bra ibland och det ska ni ha cred för!

Nån gång i framtiden kanske jag skapar en ny blogg så håll ögonen öppna, ni kanske ser mitt ansikte och mina bilder någon annanstans? ;)
Puss och kram och än en gång, TACK

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-26 @ 15:13:33
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-26 @ 15:14:11
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-26 @ 15:14:36
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: DIYS - do it yourself sweetie

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 @ 10:58:11
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: DIYS

Åh, visst är det skönt med freeeedag? :D wop wop

2012-09-21 @ 09:59:24
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: Cajsa FOTO

Sista dagen idag. rösta på nr 3an :D Och gör mig glad idag :DHAft en dålig dag så detta skulle göra min dag. verkligen :D Hoppas du vill hjälpa mig :D


nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-09 @ 19:34:58
URL: http://www.haallgreens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback