Gott nytt år!

2012-01-01 @ 20:33:22
/ ph1-blandade bilder från året, ph2-jag och ida, ph3-moa,jag,oscar och ida, ph4-fyrverkerier (mobilbilder) /

Ja men tjena, nu var det nytt år! Firade nyår tillsammans med min ett riktigt gött gäng, god mat, mycket skratt osv. Förresten, intressant det här med nyårslöften, själv så är mitt nyårslöfte att inte nämna detta året under hela året om ni förstår vad jag menar? haha råkar jag nu säga detta året så måste jag köpa typ 1 kg godis till 3 andra personer som gör samma sak, undra vem som klarar sig längst....?
Min fråga till er - Vad är erat nyårslöfte? kan vara ganska intressant att veta, tycker sånt är kul!

/ Oscar, Moa, jag, Ida, Elin & Sofia /

Och till sist, GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback