Tisdag

2010-06-19 @ 22:59:30

Idag regnade det hela dagen typ, jättetråkigt väder så satt inne och typ höll på med några pärlor jag har där nere, jag hann pärla ett typ underlägg för kaffekoppar eller nåt sånt innan Emelie kom hem (hon hade sovit över hos sin kille). När hon kom hem satt vi bara och kladdade våra namn och sånt på ett papper, hela kväller höll vi på så xD

Precis som igår så hände inget sådär jättespeciellt, men jag tog bilder även idag ;)

denna tyckte jag var väldigt fin faktiskt :)



Lyckades även få lite bilder på den ursöta men pigga hunden Tessan!
(hon ligger eller sitter aldrig still så det är en stor sak att få en bild på henne xD)


Kommentarer
Postat av: elin

naaw, söt hund :).

2010-06-20 @ 03:27:53
URL: http://elyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback