Varberg lördag, söndag, måndag

2011-04-26 @ 18:23:03
LÖRDAG
åkte till varberg (som ni vet). fotade lite, blev fina bilder i kameran, inte lika fina i datan men ni får se några iaf!;) senare på kvällen drog vi till några en bit bort och grillade, efter det umgicks jag och Sandra med en supersnäll tjej vid namnet Julia.
SÖNDAG
Vaknade vid 10 tiden och sen vid 1 låg jag och Sandra på stranden i Apelviken och solade, glömde tyvär att dricka så hade fruktansvärt ont i huvet efteråt :/ fick även lite solfrossa så låg och frös när vi kom hem. Somnade en liten stund oxå, när jag vaknade satt Sandra och smsade med min mobil, haha söto!;)
vi låg mest där i rummet och pratade, åt lite godis (har egentligen godisförbud men mina föräldrar "tvingade" mig äta godis nu under påsk, hehe. OBS! har slutat äta godis igen.) och myste.

MÅNDAG
kommer inte ihåg alls när vi vaknade men det blev prat om att vi skulle åka till stranden igen men så hade vi inte tillräckligt mycket tid till det eftersom vi skulle åka hem. Så vi tog en liten runda och fotade och sen satte vi oss och solade i trädgården.
(bilder på sandra kommer men kände att det blev lagom långt inlägg såhär och har inte redigerat bilderna på henne än!)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härlgit:D jo den var bra!

2011-04-26 @ 19:25:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback