Rest in peace

2011-07-28 @ 16:12:29
Som jag sa har det hänt mycket och en av alla saker är att jag förlorat ännu en katt. För lite mer än en månad sen var jag den galna katttjejen som hade 3 katter liksom, nu har jag 1. Som ni vet så dog Sotis för ett tag sen och nu är det då Chippen som avlivats. Det blir så otroligt tomt, jag vet inte vart jag ska ta vägen, mina underbara älsklingar försvinner.
Bara den senaste månaden kom jag så otroligt när Chippen för han förändrades när Sotis försvann, han blev mer närgången och gosig hela tiden och nu blir det så sjukt tomt när han är borta.
Vill bara säga att jag älskar dig Chippen, kommer aldrig glömma våra minnen. När du klättrade upp i en tall och satt där i flera dygn, när du var liten kattunge - hur du vickade på svansen innan du attakerade mina fingrar.
Jag har haft tur, flera underbara djur i mitt liv. Vill tacka för det.
Rest in peace Chippen, 18/7-2011♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback