Tävling - Sommarbild

2011-06-22 @ 14:15:50
Jag tävlar hos Ylva som har en tävling som är i samarbete med tvspelsweb.se där man kan vinna ett ministativ. Om jag vann skulle jag vilja ha det här stativet.
Jag hoppas att jag vinner för liksom ett litet stativ är alltid användbart. T ex när jag ska ta närbilder är mitt problem att få dom skarpa, och mitt stativ är för stort, då skulle jag haft ett litet stativ. Sen det stativet jag valt har böjbara ben så om jag är ute i skogen och fotar kan det inte alltid vara lätt att ha plan mark att ställa stativet på men vill fortfarande få de skarpa och awesome bilderna, då kan man ju faktiskt sätta fast det stativet runt ett träd så kan man fota lika bra igen! Tror verkligen att jag hade haft riktigt stor användning för ett litet stativ så jag HOPPAS verkligen att jag vinner, hihi puss!:*

Kommentarer
Postat av: stina

SV: det är bra :)

2011-06-22 @ 14:43:26
URL: http://stiinakemi.blogg.se/
Postat av: ylva

Kul att du är med och tävlar! :)

2011-06-23 @ 22:09:39
URL: http://ylvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback