Some information...

2011-09-08 @ 21:09:19
Tänkte bara dra till snabb "info".
*Har ni nån fråga så behöver ni inte ställa den i en kommentar, om ni kollar i menyn så hittar ni min blogresponse precis under min lilla "om mig-text".
*Vill ni ta kontakt med mig utanför bloggen så hittar ni min mail på samma ställe under namnet Kontakt.
*Undrar ni vad det är för kamerautrustning jag har så hittar ni den där, bara klicka på kamerautrustning så kommer ni till det inlägget.
*Vill ni följa mig på bloglovin så hittar ni länken till min profil där på precis samma ställe i menyn!

Och om det nu är nåt ni undrar angående detta så kan ni ställa det i en fråga i detta inlägget så fyller jag på med info allt eftersom!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Bodin ♥

tack så himla himla himla mycket! du e bäst!!! <3<3<3<3<3

2011-09-08 @ 21:24:27
URL: http://booodin.blogg.se/
Postat av: elin

jag undrar vem det är du är gift med på fb, hon verkar så cool...

2011-09-09 @ 23:11:47
URL: http://dduckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback